Myślisz o otworzeniu szkoły językowej w swoim mieście? Ten webinar jest dla Ciebie!
19 Listopada
o godzinie 20:00
Zapisy zamykamy za:
Wypełnij formularz, w dniu webinaru otrzymasz link do webinaru mailem oraz smsem.
Przyjdź na ostatnie w tym roku szkolnym SPOTKANIE ON-LINE poświęcone otwarciu szkoły Helen Doron w Twoim mieście.
Dlaczego niektóre szkoły językowe dominują na lokalnym rynku od 25 lat, a inne zamykają się w krótkim czasie?
Co dokładnie pojawi się na webinarze? Jakie tematy poruszymy?
Czy to odpowiedni moment, aby otworzyć szkołę językową?
Ile trzeba zainwestować?
Jakie trzeba mieć doświadczenie?
Jak wygląda proces od A do Z otwarcia szkoły?
Jak wygląda pozyskiwanie kursantów?
Jakie są największe wyzwania?
Co otrzymujesz od Helen Doron?
Kto poprowadzi Webinar?
Grzegorz Grabiec
Przedsiębiorca, marketer, strateg biznesu. W sieci HDE od 2000 roku. Przez ponad dwie dekady przekształcania marketingowych wyzwań w możliwości udowodnił, że wytrwałość, strategia i zdrowy dystans do rzeczywistości to prawdziwe klucze do sukcesu w biznesie.
Kiedy akurat nie rozszerza zasięgu rynkowego w zachodnich regionach Polski, prawdopodobnie planuje kolejną kampanię lub doskonali swój pitch sprzedażowy.
Agnieszka Eysymontt-Nawrot
Jest stała w uczuciach. Jej „małżeństwo” z siecią Helen Doron jest trwałe i satysfakcjonujące. Od ponad 20 lat uczy metodą Helen Doron.
Lubi chodzić do pracy, czyli do miejsca, które sama stworzyła. Nieustannie zachwyca ją metoda Helen Doron oraz efekty jej pracy. Czuje, że to, co robi, ma głęboki sens, ponieważ daje swoim uczniom językową wolność. I tak od lat.
Uważa się za szczęściarę – ma wspaniałego męża Ryszarda oraz dwóch nastoletnich synów, Antoniego i Stanisława, którzy są nieustannym źródłem jej życiowej i zawodowej inspiracji.
Zaczynała jako niezależny nauczyciel, tzw. SET, następnie została właścicielką szkoły Helen Doron w Sopocie, a dziś pełni funkcję dyrektora regionalnego na Polskę Północną i prowadzi dwa oddziały.
Dlaczego Helen Doron?
250 oddziałów
w całej Polsce
PRAWIE
25 lat
historii
Ponad
95% retencji
utrzymania się oddziałów
(z własnymi lokalami)
Najbardziej popularna marka szkół stacjonarnych w Polsce
Nawet 25 000 razy miesięcznie rodzice wyszukują markę Helen Doron w internecie.